Trots op een mooie klanttevredenheidsscore van Nh1816 verzekerden in 2016!

Begin maart zijn wij verrast met een mooie klanttevredenheidsscore van onze Nh1816 verzekerden in 2016!

Met een gemiddeld cijfer van een 9,2 voor schade afhandeling en een 9,1 voor verzekeringen welke in 2016 zijn afgesloten. Jeroen Janssen van Nh1816 Verzekeringen heeft een symbolisch schildje van dit resultaat overhandigd aan het team van Arnold van Hooft Hypotheken en Verzekeringen. Met deze cijfers behoort ons kantoor bij de top van Nh1816 intermediairs op het gebied van klanttevredenheid. De rapportcijfers zijn gebaseerd op de klanttevredenheidonderzoeken die onze verzekerden, onze klanten, via Nh1816 hebben ontvangen en ingevuld, het onderzoek is door een onafhankelijk onderzoeksbureau uitgevoerd.

De feedback van onze klanten bij de cijfers kunt u teruglezen op de adviseurspagina van Nh1816. Ons doel is deze cijfers vast te houden voor de toekomst en mogelijk te verbeteren. De mooie ‘award’ hangt in onze wachtruimte.