RegioBank voor de derde keer de klantvriendelijkste

Onze klanten zijn het er over eens: RegioBank is een klantvriendelijke bank. Want ook dit jaar gaven zij ons in het klanttevredenheidsonderzoek van MarketResponse de hoogste cijfers voor klantvriendelijkheid. Dat maakt ons de Klantvriendelijkste Bank van Nederland! Het is de derde keer dat we deze prijs winnen. En daar zijn we best trots op, want persoonlijk klantcontact is belangrijk voor RegioBank. Dit is voor ons het bewijs dat klanten dat ook waarderen.

RegioBank: uw bank dichtbij

Deze prijs hebben we te danken aan onze vijfhonderd Zelfstandig Adviseurs, verspreid door heel Nederland. Onze klanten regelen hun bankzaken daardoor gewoon bij een kantoor in de buurt, en hebben zo altijd contact met een vertrouwd gezicht. Maar ook online kunnen klanten bij ons terecht, bijvoorbeeld via de app en internetbankieren. We voelen dus klein, maar zijn groot.

Over het onderzoek

Sinds 2007 voert onderzoeksbureau MarketResponse doorlopend klanttevredenheidsonderzoeken uit. Dat doen ze voor 360 bedrijven in negen verschillende branches, zoals telecombedrijven, supermarkten en banken. Elk jaar roepen ze per branche een winnaar uit én een algemene winnaar. RegioBank won ook al in 2017 en 2019. En drie keer is geen scheepsrecht hoor, daar kunt u op vertrouwen.

Ook bankieren bij de klantvriendelijkste bank van Nederland? De Zelfstandig Adviseur van Arnold van Hooft helpt u graag overstappen.