Herkent u dat? U bedenkt iets wat u nog moet doen, en het liefst wilt u dat het meteen geregeld is. Gelukkig kan dat gewoon bij RegioBank – als het op uw bankzaken aankomt tenminste. Deze dingen regelt u heel makkelijk zelf online.
Als u online uw bankzaken wilt regelen, heeft u natuurlijk internetbankieren in Mijn RegioBank nodig. Gelukkig vraagt u dat ook heel eenvoudig online aan. Voor uzelf, uw kind of voor iemand van wie u de rekening beheert.
Het voordeel van internetbankieren is dat u snel en veilig al uw geldzaken regelt via uw computer. Uw bij- en afschrijvingen inzien, geld overmaken, uw spaarrekening beheren of de details van uw hypotheek bekijken: het is allemaal zo gepiept. En wist u dat u ook de volgende vijf dingen heel makkelijk kan doen?
Pinnen buiten Europa aanzetten
Voor de veiligheid staat pinnen buiten Europa bij de meeste betaalpassen standaard uit. Via internetbankieren kunt u dit gelukkig voor vertrek zelf wijzigen. Staat u op het vliegveld of bent u al geland op uw bestemming? Geen paniek! Gebruik dan de Mobiel Bankieren app om ‘Pinnen buiten Europa’ aan te zetten.
Log in op Mijn RegioBank > Selecteer ‘Passen en codes’ > Selecteer ‘Pinnen buiten Europa’ > Pas uw instellingen aan
Betaalpas blokkeren
Is uw betaalpas gestolen, of bent u hem verloren? Blokkeer uw betaalpas dan zo snel mogelijk. Dit kan bij uw Zelfstandig Adviseur, maar dat hoeft niet per se. U kunt het ook heel makkelijk zelf regelen via internetbankieren.
Log in op Mijn RegioBank > Ga naar Instellingen > Kies ‘Betaalpassen’ > Selecteer ‘Pas blokkeren’
Nieuwe betaalpas aanvragen
Betaalpas kwijt, gestolen of beschadigd? Dan kunt u zelf via internetbankieren een nieuwe betaalpas aanvragen.
Log in op Mijn RegioBank > Kies ‘Instellingen’ > Ga naar ‘Betaalpas(sen)’ > Selecteer ‘Aanvragen betaalpas’
Betaallimiet tijdelijk verhogen
Als u een grote uitgave moet doen, kunt u de limiet op uw betaalpas voor een dag verhogen. U kunt dan bij geldautomaten van SNS of RegioBank € 5.000 opnemen in plaats van € 1.000, en in winkels € 25.000 pinnen in plaats van € 2.500. De limiet verhogen doet u eenvoudig via Mijn RegioBank.
Log in op Mijn RegioBank > Ga naar ‘Instellingen’ > Selecteer ‘Passen en codes’ > Pas uw limiet aan
Digicode wijzigen
Om in te loggen bij Mijn RegioBank, heeft u een digicode nodig. Wilt u uw gebruikersnaam of wachtwoord wijzigen? Dan doet u dit ook via Mijn RegioBank.
Log in op Mijn RegioBank > Kies in het linkermenu voor ‘Instellingen’ > Klik op ‘beheren digicode’ en vraag nieuwe gegevens aan
De zelfstandige adviseurs van Arnold van Hooft helpen u graag om wegwijs te worden met internetbankieren.