‘Bij Arnold van Hooft kennen ze mijn situatie’

Koen Smits belt vanuit de auto: de ondernemer achter RaKo-Printing is van het type druk-druk-druk. ‘Ik ben net onderweg naar Willem II, de voetbalclub. Daar werk ik al een aantal jaren voor. De spelersshirts lever ik bijvoorbeeld. En ik heb veel sportverenigingen als klant’, zegt Koen. Met vier medewerkers is RaKo-Printing in Rosmalen actief in bedrukken en beletteren. Ook nu, in deze tijd.

Seger kent hij nog van de handbalvereniging uit ’s-Hertogenbosch en zo is eigenlijk het contact ontstaan. Klant bij Arnold van Hooft is Koen al geruime tijd. ‘Toen ik voor mezelf begon, moesten ook de verzekeringen opgepakt worden. Hiervoor heb ik contact gezocht met Arnold van Hooft om dit te regelen. Ook privé heb ik mijn zaken geregeld via Arnold van Hooft. Binnen het kantoor heb ik vaak contact met Jacco en Jill.’

Enthousiaste klant

‘Bij Arnold van Hooft kennen ze mijn situatie. We voelen elkaar goed aan, de zaken worden voortvarend opgepakt en er wordt snel geschakeld. Dat ervaar ik als zeer positief aan het klant zijn bij Arnold van Hooft.’ Zeven jaar geleden heeft Koen samen met z’n vriendin een nieuwbouwwoning gekocht in Rosmalen. ‘Om de hypotheek rond te krijgen was destijds nog een hele uitdaging. Maar Seger heeft het uiteindelijk geregeld. Hij heeft voor ons een oplossing gezocht die paste bij onze situatie. Ook tijdens de looptijd van de hypotheek houdt het team van Arnold van Hooft in de gaten of de financiering nog steeds voldoet aan onze wensen.’

Ambassadeur

Meestal gaan de contacten via de telefoon of mail, zegt Koen. ‘Ik heb een sportwinkel gehad. In die tijd kwam ik regelmatig op het kantoor in Kerkdriel om de bankzaken te regelen. Tegenwoordig gaat veel digitaal. Af en toe kom ik nog wel eens in Kerkdriel.’ Een meer dan tevreden klant noemt hij zichzelf. Lachend: ‘Seger zegt weleens gekscherend dat ik zijn beste ambassadeur ben. En dat kan wel kloppen, want ik verwijs veel mensen die ik ken door naar het kantoor van Arnold van Hooft!’